Kategorie


Arkadiusz Lech 1431654
tel. 501 346 067

Małgorzata Wojda 2257994
tel. 500 067 899


Konto PayU - Jedno konto do zakupów

Koszyk  

produkt (Pusty)

Regulamin

 

PLIKI COOKIES

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania identyfikatora sesji użytkownika. Dzięki temu plikowi będziesz zalogowany w serwisie przez cały czas przebywania w witrynie bądź do momentu wylogowania się. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO "Dom i Styl "

 

 

Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do Sklepu Internetowego "Dom i Styl", dostępnego pod adresami: www.sklep.add.org.pl i www.domistyl.org.pl, zwanego w dalszej części niniejszego Regulaminu – Sklepem lub Salonem.

 

Właścicielem Firmy jest:

 

Dorota Brodzik, prowadząca działalność gospodarczą Dom i Styl Dorota Brodzik z siedzibą w Legionowie, przy ul. Piłsudskiego 6 , 05-120 Legionowo, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Legionowie pod numerem: , REGON: 010181910 , NIP: 536-000-39-60.

- zwanym w dalszej części niniejszego Regulaminu – Dom i Styl lub Właścicielem Sklepu

 

 

I. INFORMACJE OGÓLNE

 

 

  1. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż mebli, artykułów wyposażenia wnętrz oraz usług wykończeniowych. Szczegółowy asortyment produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej Sklepu.

  2. Zamówienia w Sklepie mogą składać osoby fizyczne i osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, w tym przedsiębiorcy, którzy posiadają zdolność do czynności prawnych i zwani są w dalszej części Regulaminu Klientem.

  3. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.

  4. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim pomiędzy Klientem a Dom i Styl.

  5. Dokonując zamówień i zakupów w Sklepie Klient akceptuje niniejszy Regulamin Sklepu.

  6. Meble dostarczane są w opakowaniu producenta (jeżeli takowe posiadają), z przeznaczeniem do samodzielnego montażu przez Klienta lub jako gotowe produkty bez opakowania - w zależności od ich przeznaczenia i konstrukcji. Informacja o tym, w jakiej postaci produkt będzie znajdował się w chwili zakupu może być umieszczona na stronie internetowej Sklepu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie kierowanej do Klienta.

  7. Wszystkie oznaczenia produktów i ich nazwy są użyte w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi, na które osobom uprawnionym udzielono prawa ochronnego.

  8. Warunkiem przeprowadzenia transakcji w Sklepie (dotyczy Klientów, którzy nie dokonywali wcześniej zakupów za pośrednictwem Sklepu) jest przeprowadzenie rejestracji (poprawne wypełnienie wymaganych pól formularza rejestracyjnego, wraz z zaakceptowaniem Regulaminu, a także pozostałych warunków sprzedaży).

  9. Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym i dalszej korespondencji elektronicznej, listownej lub telefonicznej są przetwarzane przez P.H.U. Dom i Styl do celów realizacji Zamówienia (umowy sprzedaży).

 

 

II. PRZEDMIOT TRANSAKCJI I CENY

 

  1. Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

  2. Asortyment i produkty znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.

  3. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości określonej odrębnymi przepisami prawa.

  4. Ceny nie obejmują kosztów przesyłki, ani innych opłat czy prowizji, które są podawane przy każdym produkcie lub w koszyku zamówienia. Ceny za przesyłkę danego produktu są zróżnicowane i zależą od odległości do miejscowości przesyłki, formy dostawy, wagi i wartości towaru.

  5. Ceny podane w Sklepie dotyczą wyłącznie produktów oferowanych w Sklepie w ramach oferty internetowej.

  6. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia, z zastrzeżeniem wynegocjowanej ceny.

  7. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, chyba że opis stanowi inaczej.

  8. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, usuwania produktów z oferty Sklepu, przeprowadzania, zmieniania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.

 

 

III. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

 

  1. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

  2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem w/w stron internetowych poprzez wypełnienie formularza, poprzez e-mail: sklep@add.org.pl, telefonicznie pod numerem: 22 784 48 10 .

  3. Przyjęcie zamówienia do realizacji jest poprzedzone procesem składającym się z następujących kroków: .

    1. - złożenie zamówienia - w sposób określony powyżej w ust. 2,

    2. - zamówienia będą potwierdzane przez Sklep telefonicznie w dniu złożenia zapytania w godzinach pracy określonych w dziale kontakt tj. (poniedziałek-piątek w godzinach 10:00 - 18:00, soboty 9:00 - 14:00) , lub w ciągu następnego dnia roboczego.

    3. - po otrzymaniu potwierdzenia ze Sklepu Klient ostatecznie potwierdza zamówienie towaru. Potwierdzenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu do wystawiania dokumentów bez konieczności uzyskania podpisu Klienta. W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem. Klient potwierdza zamówienie poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości. W przypadku złożenia zamówienia przez e-mail lub telefonicznie, wymagane jest potwierdzenie jego drogą e-mailową.

    4. - dokonanie opłaty zadatku przez Klienta, zgodnie z pkt V Regulaminu.

  4. Do momentu dostawy towaru dokumenty dotyczące zamówienia będą wysyłane Klientowi w formie elektronicznej (skany) , natomiast ich oryginały zostaną przekazane wraz z dostawą towaru.

  5. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania płatności zaliczki w przeciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

  6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości lub zawierających niekompletne dane. Sklep może zwrócić się do Klienta, kierując się dostępnymi danymi wskazanymi w formularzu, celem uzupełnienia zamówienia.

  7. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zmian w parametrach zamawianych produktów, lub też w przypadku zmian podanych przez producenta.

 

 

IV. ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ

 

  1. Klient może modyfikować lub anulować potwierdzone zamówienie w części lub w całości za zgodą Sklepu, jednak pod warunkiem, że modyfikacja lub anulowanie nastąpi przed uiszczeniem przez Klienta zadatku.

  2. Po otrzymaniu informacji pracownik Sklepu kontaktuje się z Klientem celem uzgodnienia zmiany, anulowania lub rezygnacji z zamówienia.

  3. W razie wątpliwości poczytuje się, że modyfikacja lub anulowanie zamówienia są skuteczne tylko wówczas, kiedy zostały potwierdzone przez Sklep.

     

  4. Po momencie złożenia zamówienia w przypadku zmiany koloru tapicerki lub braku wskazanego przez Klienta koloru, Klient informowany jest przez obsługę Sklepu o tym fakcie.

 

 

V. SPOSOBY DOKONYWANIA PŁATNOŚCI

 

  1. W Sklepie obowiązują następujące metody płatności:

    1. Gotówka, przy osobistym odbiorze towaru siedziby Dom i Styl przy ul. Piłsudskiego 6 w Legionowie,

    2. Przelew na rachunek bankowy Dom i Styl w Banku Credit Agricole nr konta: 75 1940 1076 3093 3439 0000 0000

    3. Kartą płatniczą w siedzibie firmy.

    4. Pobranie kurierskie, przy odbiorze towaru w miejscu wskazanym przez Klienta, przy czym tego typu sposób dokonania zapłaty wymaga akceptacji Sklepu.

     

  2. Możliwy jest zakup towarów w systemach sprzedaży ratalnej poprzez zewnętrzny system PayU.

 

 

VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane wyłącznie pod warunkiem uprzedniego dokonania przez Klienta zapłaty zadatku w wysokości określanej każdorazowo dla konkretnego zamówienia w trakcie procedury składania zamówienia, opisanej w pkt III ust. 3 Regulaminu. Wysokość zadatku wynosi od 20% do 30%

  2. Realizacja zamówień będzie następować zgodnie z kolejnością zgłoszeń (wpływu zamówienia), z zastrzeżeniem ust. 3.

  3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu zaliczki na koncie Dom, i Styl, otrzymania płatności gotówką, kartą kredytową/płatniczą lub gotówką w siedzibie sklepu.

  4. Klient może dokonać z góry zapłaty całej wartości zamówienia.

  5. Do każdego zamówienia zostanie dołączony paragon lub faktura VAT.

  6. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie informowany o stanie realizacji Zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, odstąpienie od części Zamówienia).

  7. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych lub wyprzedażowych, których ilość jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpływu zamówienia do Sklepu.

 

 

VII. TERMIN REALIZACJI I DOSTAWA

 

  1. Termin realizacji dostawy zamówionego produktu uzależniony jest od dostępności produktu.

  2. W przypadku dokonania zamówienia na towary o różnym terminie realizacji, towary wysyłane są dopiero po skompletowaniu całości zamówienia, chyba że Klient i Sklep ustalą inne warunki częściowej dostawy.

  3. Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób, który może dokonać wyboru pomiędzy:

    1. dostawa towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu przez Klienta - dostawa nastąpi poprzez transport Sklepu albo przez wybraną przez Sklep firmę spedycyjną.

    2. odbiór własny towaru przez Klienta w siedzibie saklepu.

  4. Dostawa zamówionego produktu do miejsca wskazanego przez Klienta nastąpi w terminie ustalanym indywidualnie przez konsultanta Sklepu w dni robocze między 6:00 a 22:00. W przypadku odbioru własnego - odbioru należy dokonać w godzinach pracy salonu.

  5. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu Zamówienia.

  6. W przypadku odbioru własnego z magazynu sklepu koszty dostawy wynoszą 0 zł.

 

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym pomyłkami) popełnionymi przez Klienta podczas składania zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.

  2. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania i uiszczenia zapłaty na nabywcę (Klienta) przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

  3. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli czy towary lub opakowania nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać kontroli ilościowej, a także w przypadku uszkodzenia opakowania – jakościowej, w obecności osoby dostarczającej Zamówienie. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie protokołu reklamacji i dostarczenie go do siedziby Sklepu. Uszkodzone opakowanie powinno zostać zachowane i jest niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.

 

 

VIII. ZWROTY

 

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Konsument (osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru, a to poprzez złożenie pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy”, które powinno zostać dołączone do przesyłki zwrotnej. Wzór oświadczenia znajduje się pod regulaminem Sklepu.

  2. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony i nie nosi śladów montażu. Towar musi być zwracany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli je posiadał.

  3. Prawo do zwrotu towaru nie obejmuje zamówień indywidualnych (o właściwościach produktu określonych przez Klienta lub ściśle związanych z jego osobą).

  4. W przypadku skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu produkt należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres salonu.

  5. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  6. Do przesyłki zwrotnej kierowanej do Sklepu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy o którym mowa w ust. 1, zawierające numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.

  7. Sklep w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymagania zwrotu opisane w ust. 2, 3 i 5, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia tej faktury zostają wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po jej otrzymaniu Sklep, w terminie 14 dni roboczych dokonuje zwrotu należności na konto Klienta wskazane w oświadczeniu.

  8. Sklep zobowiązuje się do zwrotu należności za produkt bez uwzględnienia kosztów dostawy i kosztów odesłania produktu.

 

 

IX. PROCEDURA REKLAMACYJNA

 

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany produkt wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań Sklepu, należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres salonu. W tym celu prosimy się skontaktować z obsługą Sklepu celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego z zachowaniem procedury zamówienia.

  2. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest właściwie i ze stanem faktycznym sporządzony protokół reklamacji.

  3. Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Klienta co do możliwości uszkodzenia produktu, przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera lub pracownika Sklepu - celem sprawdzenia, czy uszkodzenia w czasie transportu spowodowały jakiekolwiek uszkodzenia produktu - i umieścić odpowiednią adnotację w protokole. Reklamacje uszkodzeń powstałych w trakcie transportu, które w żaden sposób nie dotknęły samego produktu nie będą uwzględniane, a Klient zostanie obciążony kosztem powtórnej dostawy towaru. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.

  4. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności kuriera lub pracownika firmy protokołu reklamacji. Protokół Klient zobligowany jest dołączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.

  5. Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli ujawnione po chwili odbioru towaru powinny zostać niezwłocznie zgłoszone do pracowników obsługi Sklepu.

  6. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe, tkaniny i kolory mogą się nieznacznie różnić od dostępnych.

  7. Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowań lub taśm naklejonych na przesyłkę. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

  8. Reklamacje dotyczące mebli tapicerowanych w obiciu z skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości itd., które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

  9. Właściwości naturalne drewna takie jak miejscowe odbarwienia, słoje, sęki, różnice w odcieniach, przyjęciach lakieru itd. nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

 

 

X. POLITYKA PRYTWATNOŚCI

 

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że:

    1. Administratorem Twoich danych osobowowych, jest Dom i Styl Dorota Brodzik prowadzący salon i sklep internetowy domistyl.org.pl oraz sklep.add.org.pl z siedzibą w Legionowie przy ul. Piłsudskiego 6 NIP 536-000-39-60 REGON 010181910 ( w dalszej części „domistyl.”, pod adresami internetowymiwww.domistyl.org.pl oraz www.sklep.add.org.pl

    2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych użytkownik może kontaktować się z nami pod adresem e-mail: sklep@add.org.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego.

    3. Dane osobowe użytkownika przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na warunkach opisanych w Regulaminie, tj. w zależności od wybranej przez Ciebie usługi:

      1. w celu realizacji umowy prowadzenia konta lub umów sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. ze względu na to, że jest to niezbędne do wykonania umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta lub umów sprzedaży, której jesteś stroną;

      2. w celu realizacji umowy o świadczenie usługi wysyłki newslettera, zawierającego m.in. informacje marketingowe i reklamowe administratora danych osobowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. ze względu na to, że jest to niezbędne do wykonania umowy o świadczenie usługi wysyłki newslettera, której jesteś stroną;

    4. Odbiorcami Twoich danych osobowych są podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie powierzenia przetwarzania danych przez administratora celem prawidłowego wypełnienia warunków dostawy;

    5. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy i wg przepisów o rachunkowości lub do momentu skorzystania przez Ciebie z uprawnień skutkujących zaprzestaniem lub ograniczeniem przetwarzania danych, w szczególności do momentu wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych;

    6. posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem;

    7. masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;

    8. podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji umowy prowadzenia konta lub umów sprzedaży lub umowy świadczenia usługi wysyłki newslettera;

    9. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

  2. Szanując Twoje prawa oraz respektując ustawę o ochronie danych osobowych zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskanych danych osobowych. Wszyscy pracownicy sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych.

  3. W sklepie domistyl zbieramy następujące dane osobowe:

    1. Imię i nazwisko – podczas składania zamówienia należy podać swoje imię i nazwisko oraz ewentualnie imię i nazwisko odbiorcy zamówienia. Dane te są niezbędne do realizacji zamówienia.

    2. Adres dostawy – niezbędny do wysyłki zamówionego towaru, oraz prowadzenie serwisu urządzeń w przypadku wyrażenia na to zgody.

    3. Adres rozliczeniowy wraz z nr NIP- jeśli jest inny niż dostawy celem wystawienia faktury lub paragonu.

    4. Nr telefonu – potrzebny w przypadku konieczności potwierdzenia zamówienia lub w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń jak np. brak towaru w magazynie, konieczność modyfikacji zamówienia lub uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia.

    5. Adres e-mail – pocztą elektroniczną wysyłamy potwierdzenie zamówienia oraz kontaktujemy się z Tobą. W przypadku subskrypcji naszego newslettera będziemy pod wysyłać wiadomościi na podany w subskrypcji adres.

    6. Adres IP – informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych) wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych. Adresy IP mogą też być wykorzystywane w celach statystycznych – do zbierania ogólnych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie).

    7. Cookies – informacje zgromadzone na podstawie plików Cookies wykorzystywane są w celach właściwej optymalizacji działania strony internetowej, a także w celach statystycznych oraz reklamowych. Masz możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies.
      Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z serwisu.
      Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.

  4. Podanie powyższych danych jest konieczne w następujących przypadkach:

    1. Dokonując zakupu w naszym sklepie bez logowania do konta.

    2. Rejestracja w bazie Klientów – jest dobrowolna. Dane pozostawione podczas rejestracji zbieramy i przechowujemy w bazie, aby ułatwić zakupy w naszym sklepie internetowym.

    3. Subskrypcja biuletynu informacyjnego. Przystąpienie jest dobrowolne i w każdej chwili można z niej zrezygnować.

  5. Zebranych danych nie udostępniamy osobom trzecim. Nie przechowujemy również danych poufnych, takich jak numery kart kredytowych czy danych dostępu do konta bankowego.

 

 

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Właściciel Sklepu ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.

  2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy: dla osób prowadzących działalność gospodarczą: - przepisy Kodeksu Cywilnego, dla konsumentów (osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej – przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego /Dz. U. Nr 141, poz. 1176/ oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).

  3. Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta, nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz składa ofertę kupna określonego towaru.